کمی هم به نفع مردم تصمیم بگیرید لطفا اخر این مردم به شما شخصیت دادند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 137
نویسنده : مهدی

دست  همه شما  که فکر ماییددرد نکنه. آقا خیلی خیلی خیلی ممنون و سپاسگزاریم.

شما چطور با حال و باکلاس تونستید یه عده مردم رو اینطوری سر کار بذارید. باید تو کتاب رکوردها نوشت. از سادگی همه ،فکر کردن شما واقعا به فکر مردم هستین و به فکر اصلاح بازار. برای خودم و مثل خودم دلم میسوزانید".

"شورای رقابت یا شورای رفاقت؟!".

 واقعا تاسف دارد. اگر برای محاسبه قیمت ماشین، تورم بالای 50 درصد است، چرا برای محاسبه افزایش حقوق کارگران و کارمندان ، تورم زیر 30 درصد است؟ ".

 یواش یواش دم خروس معلوم میشه با نرخ تورم نادرست بانک مرکزی تا حالا که 59 درصد از زبانشان درآمده حالا ببینیم بقیه نرخ تورم از کجا سر در خواهد آورد. بیچاره حقوق‌بگیر!".

که نفهمیدم نرخ تورم چند درصده. وقتی میخوان چیزی را گران کنند مثل خودرو میگن بیشتر از 50 درصد نرخ تورم داشتیم ولی وقتی میخوان چیزی بدن یا حقوق را اضافه کنند اونوقت نرخ تورم کمتر از 25 درصد میشه ما هم که هیچ‌چی متوجه نمیشیم! فقط ؟".

 این همه جلسه و بگیر و ببند آخرش پراید میشه 15 میلیون!".".

اما گذشته از قیمت‌ها، صحبت‌ها و ادعاهای قبلی خودروسازان درباره میزان ارزبری و داخلی‌سازی خودروها نیز مورد نقد قرار گرفته است. قاسم یکی از این منتقدان است:" خیلی جالبه! قبلا میگفتن 40 درصد خودروی مگان تولید داخل هست اما الان که بحث قیمتگذاری شده میگن صد درصد خارجیه. تازه میگفتن تا سال دیگه همین مگان 90 درصد داخلی‌سازی میشه پس چی شد؟!".

یا کاربر دیگری گفته است:" تا دیروز افتخار خودروسازا دم زدن از افزایش داخلی‌سازی و بی‌نیازی از خارج از کشور و این حرفا بود حالا چی شده که حتی پراید هم ارزبری و نیاز به واردات داره؟".

!".



000



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: