بهترین نماینده مجلس که انتخاب کردم.............
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین نماینده مجلس که انتخاب کردم.............
نوشته شده در سه شنبه 27 بهمن 1394
بازدید : 90
نویسنده : مهدی

 متاسفانه هیچ وقت هیچ نماینده ای نماینده واقعی ملت نبودند 

انتظاری که داشته ایم وجود غیرت ؛شجاعت ؛جسارت ؛دارای برنامه ؛اینده نگری ؛استقلال طلبی 

نترسی؛ وایستادگی دربرابر زیاده خواهی ها و ترجیح منافع عموم به منافع افراد خاص بود که براورده نشد

ولی باز شرکت می کنم رای می دهم نه به امید اینکه نماینده و کاندید ولخرج که انتخاب می کنم 

کاری برای مملکت انجام دهد

بلکه بدلیل اینکه نظامم و مملکتم و استقلالم را دوست دارم 

به خاطر پاسداشت خون شهدا ؛به خاطر حفظ یادگار امام و شهدا 

می خواهم خودمان باشیم خودمان تصمیم بگیریم  روی پای خود بایستیم 

وسعی می کنیم  دلسوزترین و کم خرجترین را انتخاب کنیم که بدانیم وامدار و مدیون هیچ سرمایه داری نیست

ونیتش ..............................................................

.........................................

و........


000



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: