ای آقای من لحظه ای مرا به طلب تا بیاییم پا بوست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ای آقای من لحظه ای مرا به طلب تا بیاییم پا بوست
نوشته شده در چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 129
نویسنده : مهدی


سلام برتوای مولای من ؛سلام برتو ای ولی خدا ؛فرزند ولی خدا

سلام بر تو ای حجت خدا فرزند حجت خدا

سلام بر تو ای پیشوای هدایت و رشته محکم ودرود و رحمت و برکات خدا برتوباد 

ای امام من ای علی بن موسی الرضا(ع)

جانم و مالم فدایت

لعن خدا برهرکس از جن و انس که دشمن شماست باد

من به سوی شما ازآن دشمنان بیزاری می جویم

ای امام من ای مولای من ای علی بن موسی الرضا

                                                       

تولد امام رضا علیه السلام کریم اهل بیت (ع) بر عاشقان و رهروان امامت و لایت مبارک باد




000



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: