پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
من خیابان بی تقصیرم
نوشته شده در سه شنبه 11 مهر 1391
بازدید : 137
نویسنده : مهدی

خودتان قضاوت کنید من خیابان گناهکارم

اگر هر روز عده ای بافتند به جانتان تا دلشان بخواهن بزنند بر سرش بکنند و بروند ماهها حال و روزشان را نپرسند گناه من است که ماشینت در چاله های من گم شود ویا جلوبندی اش از کار بافتد و یا تبدیل به دریاچه شود رهگران من خیس و اب شوند من گناه دارم نه  !! باور کنید بی تقصیرم

من خیابان چه کنم که تو در من جایی برای پارک پیدا نمی کنی آنوقت من را مورد حمله حرف ناسزایت قرار می دهی

من چه کنم که تمام خیابان با مدیریت مدیران محترم شهر و استان قروق شده تا شغل ایجاد شود مگه بد کارییه؟!

من خیابان چه کنم که هر چند متری من تابلو پارک ممنوع داره وبا کاشت تابلو درختی هم کاشته شد نا تابلو را بپوشاند تو راننده نبینی و .............................................و وووووووووووووو

من خیابان چه گناه دارم که ماشینت را یک دقیقه روی من می زاری و برمی گرده می بینی ماشینت نیست قلبت از کار می افتد

حال چه فکر می کنی دزد سرگردنه ای برده یا سارق قانونی بعد 110 که میگه پیش متست باز باید روی من دوندگی کنی تا به چند نفر نان برسانی ماشینت را از ترخیص نمایی من خیابان چه کنم؟!

مگر بعد کارییه که برای چند نفر از راننده و پارکینگ دار و ... شغل ایجاد شود؟

من چه کنم که دوست ندارند همانجا جریمه ات کنند و توبیشتر روی من باشی و بیرون آمدی برگه را ببینی نه خیابان بدون ماشینت

و.....................................من خیابان چه کنم.............................



000



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: