پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سلام بر آزادمرد کربلا
نوشته شده در دو شنبه 29 آبان 1391
بازدید : 125
نویسنده : مهدی

چرا حر عاقبت بخیر شد؟

چون:

1-   امام خود را شناخت

2-    تفكر و بصيرت

3-   چشم پوشی از دنیا: مام علی علیه السلام در این باره می فرماید: «من سلا عن مواهب الدنیا عز; (3) هر کس از موهبتها [و لذتها] ی دنیا چشم بپوشد، عزیز می شود .

4-    عدم قصد جنگ با امام حسين(عليه السلام)
5- ادب و احترام به حضرت زهرا(سلام الله عليها) و امام حسين(عليه السلام)

 

 

 

یوسف فاطمه من حر گنه کار توام

از دو عالم شده آزاد و گرفتار توام

تو به لطف و کرم خویش خریدار منی

من به جرم و گنه خویش خریدار توام

با چه رویی به تو رو آورم ای روی خدا

همه دانند که من باعث آزار توام

جان ناقابل من گشته کلافی به کفم

کمترین مشتری عشق به بازار توام

///////////////////////////

یا حسین مظلوم

 



000



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: